Wizyta w urzędzie skarbowym - wymagana rezerwacja
Nowe zasady obsługi bezpośredniej
• Od 17 sierpnia zostanie udostępniony nowy model obsługi bezpośredniej podatników.
• Sprawę podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie można załatwić wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty.
• Zmiany zostają wprowadzone w celu zapewnienia podatnikom jeszcze większego bezpieczeństwa oraz komfortu podczas załatwiania spraw.
Wizyty rezerwować będzie można od 4 sierpnia.
Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Wizyta w urzędzie skarbowym – umów" na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych korzystając z zakładki „Jak załatwić sprawę w urzędzie".
Na wizytę można umówić się także telefonicznie pod numerami telefonów wskazanymi w tej zakładce lub podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie „Rezerwacja wizyty" zlokalizowanym blisko wejścia.
- Liczymy, że nowa możliwość rezerwowania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Umawiając wizytę możemy skorzystać z kart usług, dzięki którym będziemy wiedzieli jakie dokumenty ze sobą zabrać. Z kolei dzięki wprowadzeniu zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, chcemy uniknąć kolejek co z pewnością powinno poprawić komfort obsługi podatników.
Oczywiście nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych do których zachęcamy w pierwszej kolejności. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl można skorzystać ze specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych. Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce Kontakt.